Για την 49η θεατρική παράσταση της 17ης Νοέμβρη3 τραγικές ειρωνείες κατά την σύγκριση της στρατιωτικής χούντας των ετών 1967-1974 με την υγειονομική χούντα των ετών 2020-2022Το 1994 ο Βασίλης Γιαννέλος στο βιβλίο του «Η ιστορία του ανθρώπου. Από τον Αδάμ ώς σήμερα»¹ έγραφε τα ακόλουθα:
Αν το 1994 ο Γιαννέλης διεπίστωνε ότι στα τέλη του 20ού αιώνος ο Έλληνας δεν έχει ούτε πατρίδα ούτε μέλλον ούτε ιδεολογία, σήμερα, που έχουν περάσει 28 χρόνια από την ημέρα κυκλοφορίας του βιβλίου του, θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι ο Έλληνας του 21ου αιώνος, εκτός από πατρίδα και ιδεολογία, δεν έχει ούτε παρόν. Και δεν έχει παρόν –άρα είναι ανύπαρκτος–, γιατί σταδιακά υπέτασσε την ψυχή του στο σώμα του, μέχρι που τελικώς, καταληφθείς από τον τρόμο για τον «αόρατο εχθρό», εμπιστεύθηκε τυφλά την διαχείρισή του στο ιατροφασιστικό μάπετ σόου της κυβέρνησης της Νέας Δικτατορίας. Ένα ιατροφασιστικό μάπετ σόου, ο σκηνοθέτης του οποίου, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, έστειλε τις νεοταξίτικες μαριονέτες του να καταθέσουν τα τετριμμένα στεφάνια, προκειμένου να προσποιηθούν ότι γιορτάζουν την εξέγερση του Πολυτεχνείου, εξεμώντας συναυτουργικώς τις πληκτικές παρόλες τους υπέρ της (κατ’ επίφασιν) δημοκρατίας. Μπουχτίσαμε πάλι από τα ανάποδα γλωσσικά φετίχ –σήμερα γιορτάζει η «δημοκρατία», η «ελευθερία» και όλες οι άλλες «τσούπρες»– των σαλτιμπάγκων πολιτικών και καθ’ έξιν φαρισαίων-βιαστών, επιλεγμένων μαεστρικά στις θέσεις τους από τον παγκοσμίου βεληνεκούς αόρατο μαριονετίστα που τρίβει τα χέρια του. Στο μελέτημά του «Η προδοσία των ιδανικών»² ο Έλληνας φιλόσοφος Κωνσταντίνος Τσάτσος –που κόσμησε με την παρουσία του τον προεδρικό θώκο– περιγράφει με θαυμαστή ευθυβολία ό,τι ακριβώς ζούμε σήμερα (η ορθογραφία στο πρωτότυπο):
Αυτό που ο Κωνσταντίνος Τσάτσος –ο «Κωστής», όπως τον αποκαλούσε η αγαπημένη του σύζυγος Ιωάννα, αδελφή του Γιώργου Σεφέρη– ξεσκεπάζει ως προπαγανδιστικό παιχνίδι των ταγών του ολοκληρωτισμού, αυτό ακριβώς το παιχνίδι έπαιξαν και οι σημερινοί υπηρέτες της εωσφορικής Νέας Τάξης Πραγμάτων, υποδυόμενοι τον ρόλο των ψιμυθιωμένων δημοκρατών στην καθιερωμένη θεατρική παράσταση της 17ης Νοέμβρη, όπου πανηγύρισαν για 49η φορά την αποκαθήλωση της δικτατορίας του ΄67. Τέτοια τραγική ειρωνεία θα την ζήλευε και ο καλύτερος αρχαίος τραγωδός: Στον Θαυμαστό Ανάποδο Κόσμο μας, ο εορτασμός της κατάρρευσης της στρατιωτικής Χούντας πραγματοποιήθηκε ξανά από μια έξυπνη-καμουφλαρισμένη υγειονομική Χούντα, που ετοιμάζεται να φορέσει στο άμεσο μέλλον και τις υπόλοιπες ψευτοδημοκρατικές μάσκες της, ώστε να εγκαθιδρύσει ύπουλα τις σχεδιασμένες υπομεταλλάξεις της παγκόσμιας δικτατορίας, ιδίως την κλιματική και επισιτιστική χούντα. Ο Κωνσταντίνος Τσάτσος κρούει τον κώδωνα που ήδη ηχεί δυνατά για τους Έλληνες του 2022:³
Επειδή έχουμε φύγει προ πολλού από την δημοκρατία, τώρα γνωρίζουμε άριστα ποια είναι η τριπλή ιδιότητα της ολιγαρχικής κάστας που μας κυβερνά, υπολαμβάνοντας ότι η Ελλάδα είναι τσιφλίκι των «πεφωτισμένων» προγόνων της. Σημειωτέον ότι ένα από τα πρόσωπα που συνδέθηκε άρρηκτα με την εποχή του Πολυτεχνείου ήταν η Μαρία Δαμανάκη, η οποία μας άφησε ως ραδιοφωνική παρακαταθήκη την φράση:
27 χρόνια αργότερα, η κυρία Δαμανάκη έγραψε ένα βιβλίο με τον τίτλο «Η επιστροφή της πολιτικής» (εκδ. Ελληνικά Γράμματα). Στην σελίδα 120 διαβάζουμε:
Στο ίδιο βιβλίο περιέχονται πολλά από τα ορολογικά φετίχ της Νέας Τάξης Πραγμάτων, όπως:
Επομένως, από το «εδώ Πολυτεχνείο, εδώ Πολυτεχνείο», η κ. Δαμανάκη, η οποία όλως τυχαίως το 2009 διορίσθηκε επίτροπος της Ε.Ε. αρμόδια για Θέματα Ναυτιλίας και Αλιείας, πέρασε στο υπονοούμενο νεοταξίτικο σύνθημα:
Αυτή ήταν η δεύτερη τραγική ειρωνεία. Τώρα θα δείξουμε ότι υπάρχει και τρίτη τραγική ειρωνεία: Το αίτημα των εξεγερθέντων φοιτητών που οδήγησαν μετά από μήνες στην αινιγματική νύκτα του Πολυτεχνείου ήταν η κατάργηση του νόμου 1347, με τον οποίο προβλεπόταν η υποχρεωτική στράτευση όσων φοιτητών ανέπτυσσαν συνδικαλιστική δράση κατά την διάρκεια των σπουδών τους. Σήμερα όμως, στην εποχή της (έμμεσα ή άμεσα) υποχρεωτικής στράτευσης στο «μέτωπο κατά του αόρατου εχθρού», όπου το σύνολο του πληθυσμού εκλήθη να πολεμήσει, όχι κρατώντας όπλο αλλά απλώνοντας το μπράτσο του⁴, οι φοιτητές δεν προέβαλαν καμία αντίσταση. Αντιθέτως, έσπευσαν να υποκλιθούν στην επιστήμη, παραβιάζοντας αυτό που αποτελεί την λυδία λίθο της: την επιταγή της αμφισβήτησης. Τούτο συνέβη, διότι πίστεψαν ελαφρά τη καρδία τον υγειονομικό υποκριτή-αρχιδικτάτορα, ο οποίος τους παραπλάνησε λέγοντας ότι:
Αλλά σε τι φταίνε οι φοιτητές, όταν, στο άκουσμα αυτού του φοβερού και τρομερού ψέματος, οι ίδιοι οι επιστήμονες εκώφευσαν, τελώντας μια πελώρια προδοσία που ισοδυναμεί με αυτοακύρωσή τους; Και πάλι με τα λόγια του Κωνσταντίνου Τσάτσου:⁶
1 Εκδ. Π. Χιωτέλλης, σελ. 309/310. 2 Εις: Πριν από το ξεκίνημα. Μελετήματα, εκδ. Αστήρ, 1988, σελ. 101 επ., 107. 3 Ό.π., σελ. 109. 4 Για την στρατολόγηση των πολιτών στον πόλεμο κατά του αόρατου εχθρού βλ. Βαθιώτη, Από την τρομοκρατία στην πανδημία. Υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις στον πόλεμο κατά του αόρατου εχθρού, εκδ. Αλφειός, Αθήνα 2021, σελ. 260 επ. 5 Αυτή ήταν η θλιβερή δήλωση του Κυρ. Μηστοτάκη κατά την επέτειο της 24ης Ιουλίου 2021 για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας – αξίζει να διαβάζεται καθημερινά σαν Πάτερ-Κούλης Ημών, μήπως και συνειδητοποιήσουν οι Έλληνες ποιον έχουν πρωθυπουργό και πόσο πολύ τους κοροϊδεύει. Για έναν επικριτικό σχολιασμό της δήλωσης αυτής βλ. Βαθιώτη, Από την πανδημία στη κλιματική αλλαγή. Συντονισμένα τρομο-κράτη σε φόντο παγκόσμιας διακυβέρνησης, εκδ. Αλφειός, Αθήνα 2021, σελ. 27. 6 Ό.π., σελ. 111. ΠΗΓΗ: https://kvathiotis.substack.com/ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου