Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Αντίο υποθαλάσσια...δεν θα σε θυμόμαστε...


Σταμάτησε πριν ξεκινήσει η υποθαλάσσια αρτηρία της Θεσσαλονίκης.
Ο Γιώργος Σουφλιάς έβαλε την ταφόπλακα στο έργο, χρυσώνοντας όμως το χάπι, με εξαγγελίες για επέκταση του μετρό, προς την Καλαμαριά.
(η Καλαμαριά είναι συνοικία της "Ακίνητης Πόλης").
Η επέκταση θα έχει μήκος περίπου 5 χλμ. και θα ξεκινάει από τον σταθμό Πατρικίου.
Τι είναι ο σταθμός Πατρικίου; δεν ξέρουμε, κι εμείς στα χαρτιά τον βλέπουμε.
Θα κατασκευαστούν πέντε νέοι σταθμοί (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα), ενώ στο τελικό σταθμό της Μίκρας θα δημιουργηθεί σταθμός μετεπιβίβασης λεωφορείων και πάρκιγκ 1.000 θέσεων.
Για το τελευταίο (πάρκγκ 1.000 θέσεων)κρατήστε σοβαρές επιφυλάξεις. Σας το λέμε, σήμερα 7-7-2009.
Ο χρόνος υλοποίησης της μελέτης και κατασκευής του έργου έχει οριστεί σε 60 μήνες (5 χρόνια). Αυτό σημαίνει ότι η Καλαμαριά θα έχει μετρό το 2016. Επειδή, όμως εσείς ξέρετε ότι δεν θα έχει !, το 2014, ο τότε Υπουργός, θα εξαγγείλει την παράταση ολοκλήρωσης του έργου, λόγω ...καθιζήζεων και θα χρυσώσει το χάπι, εξαγγέλοντας, την επέκταση του μετρό μέχρι το αεροδρόμιο, η οποια θα ολοκληρωθεί το 2025.
Το 2024 όμως, ο τότε υπουργός, θα εξαγγείλει τη ματαίωση και αυτού του έργου, χρυσώνοντας όμως το χάπι, με την δημιουργία αερολεωφόρων, όπου θα μετακινούμαστε με τα ....δημοτικά διαστημόπλοια.
Μέχρι να βρεθεί κάποιος να παρατείνει ή να ακυρώσει και αυτό το έργο.....
Έτσι, ξοδέψαμε 27 ολόκληρα χρόνια, με "οράματα" και θα ξοδέψουμε αρκετά ακόμη, καταφέρνοντας πολλά στα χαρτιά, μα λίγα στην πράξη. Ή μάλλον, τίποτε στην πράξη, παρά μόνο να πνίξουμε τη Θεσσαλονίκη στα αυτοκίνητα, αλλάζοντας τον τίτλο της, από "ερωτική" σε "ακίνητη" πόλη.
Ακινησία η οποία δεν απειλείται από κανένα μεγάλο "έργο" !

Αναρτήθηκε από taxalia στις 6:30:00 μμ

Σημείωση stellisteve:Ετσι κι αλλιώς λίγοι απο εμάς τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης(και γεννηθέντες εδώ),είχαμε πειστεί οτι αυτο το έργο θα έλυνε(κάποια απο) τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης.Όταν θα είταν έτοιμο,τα κυκλοφοριακά δεδομένα θα είχαν αλλάξει προς το δραματικότερο,η κατασκευή του θα απαγόρευε(υπήρχε όρος στην προμελέτη) την κατασκευή άλλων έργων ανακούφισης,όπως η εξωτερική περιφεριακή,τα διόδια που θα έμπαιναν θα απέτρεπαν την χρησιμοποίησή της,και τέλος η περιοχή που θα κατέληγε είταν πολύ κοντά για να χρησιμεύσει σαν παράκαμψη της Αγ.Δημητρίου,Εγνατίας και Νίκης.Κάτι μου έλεγε οτι ο κόσμος μετά την πρώτη "γνωριμία" δεν θα χρησιμοποιούσε την υποθαλάσσια (και πολύ φοβάμαι οτι το ίδιο θα γίνει και με το μετρό),και το κόστος μαζύ με τα..διαφυγόντα κέρδη θα τα πλήρωνε πάλι ο φορολογούμενος(και οχι ο φοροφυγάς)πολίτης. Ευτυχώς...
Καιρός να γίνει η εγκατάσταση ενός τράμ,που θα καλύψει ΟΛΗ την πόλη
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου