Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Γιαταγάνα: "Ο Δένδιας και η παρέα του ευθύνονται"


giatagana.jpgΗ βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Χρυσούλα Γιαταγάνα, μίλησε στον "Αrena 89.4 fm" για την επερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή για την απαγόρευση μετακίνησης των οπαδών του Ηρακλή στο Βόλο...
Αρχικά, είπε: "Προέρχομαι από οικογένεια Ηρακλειδέων, είμαι και εγώ Ηρακλής. Είχα πολλούς να μου διαμαρτύρονται. Ένας άνθρωπος με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως είχε άρρωστη τη μάνα του και του έλεγαν "λάθος μέρα διάλεξες να πας στον Βόλο, έτυχες σε κακιά στιγμή!"
Και συνέχισε, λέγοντας: "Μου έλεγαν πως από τα Τέμπη τους έστελναν πίσω. Δεν έχει γίνει ξανά αυτό το πράγμα, να μην μπορείς να κινηθείς ελεύθερα στη χώρα σου. Μόνο το άρθρο 5 του Συντάγματος επιτάσσει απαγόρευση μετακίνησης για πολύ συγκεκριμένους λόγους, σε καμία περίπτωση για μετακίνηση φιλάθλων για ποδοσφαιρικό παιχνίδι.
Εγώ είμαι σε επικοινωνία με τον πρόεδρο της ομάδας, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Ενδεχομένως να κινηθούμε και νομικά. Δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει ο κ. Μπέος, με συγχωρείτε πάρα πολύ. Επίσης, ο κ. Δένδιας και η παρέα του ευθύνονται γι' αυτό το φαινόμενο, όπως επίσης ο κ. Ιωαννίδης μπορεί να είναι Αρειανός, αλλά είναι από τη Θεσσαλονίκη, είναι υπουργός και πρέπει να βοηθήσει κάθε ομάδα της πόλης του".
Τέλος, δήλωσε: "Η ομάδα μας ήταν απροετοίμαστοι, τους καλώ να ετοιμαστούν κατάλληλα ώστε να πάρουμε και εμείς μια χαρά. Η ομάδα μας βρέθηκε στην Δ' Εθνική επειδή έπρεπε να παραμείνει η ομάδα του Αστέρα Τρίπολης. Είναι αδιανόητο, πάντως, να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, γι' αυτό και κατέθεσα επερώτηση στη Βουλή και θα το κάνω ξανά αν χρειαστεί".
28/05/13    12:06     Επιμέλεια: BLUEARENA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου