Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Η γυναίκα της χρονιάς μιλάει για τον Ηρακλή από την Αμερική





01/04/13    20:14     Επιμέλεια: BLUEARENA
eleniantoniadou.jpgΗ Ελένη Αντωνιάδου, η γυναίκα της χρονιάς στην Αμερική. Η οπαδός του Ηρακλή που εργάζεται στην NASA, μίλησε στον «Libero 107,4 fm» και στην εκπομπή «Ωρα για μπλε».
Τα μηνύματά της πολλά. Η Ελένη Αντωνιάδου μπορεί να ζει δεκάδες χιλιόμετρα μακριά από την γενέτειρά της, μακριά από την μεγάλη της αγάπη, όμως δεν ξεχνάει ποτέ τον Ηρακλή. 
Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά το τι δήλωσε στον συνάδελφο, Γιώργο Μαντζιούκη:
«Τα χαιρετίσματα μου στον κόσμο του Ηρακλή. Ξέρω τα πάντα για την ομάδα, δεν βλέπω τηλεόραση ποτέ, αλλά ξέρω τα πάντα. Ο Ηρακλής είναι η μεγάλη μου αγάπη. Κοιτάω όλα τα σάιτ τα πάντα. Είμαι ένας οπαδός που απλά δεν έχει εικόνα της ομάδας.
Παντού υπάρχει ένας Ηρακληδέας που τα καταφέρνει. Εκανα μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Στη NASA είχα επιλεγεί από τον Ευρωπαϊκό φορέα ως η καλύτερη ερευνήτρια της Ευρώπης. Εξερευνούμε τον πλανήτη Αρη.
Κοιτάμε αν μπορεί να υπάρξει ζωή εκεί.
Ο τομέας δουλειάς μου είναι κυρίως πάνω στην προστασία των αστροναυτών από την ακτινοβολία που έχουν στο διάστημα.
Επίσης, αφιερώνω ένα μήνα από τη ζωή μου στα παιδιά της Αφρικής. Σε παιδιά που έχουν πέσει θύματα εκμετάλλευσης οργάνων.
Ολη η οικογένειά μου είναι Ηρακλής. Είμαστε από Θεσσαλονίκη. Από μικρή στο Καυτανζόγλειο, στο Ιβανώφειο. Μια ζωή Ηρακλής. Και στην Ελλάδα και στην Αμερική.
Ημουν αθλήτρια του Ηρακλή. Επαιζα βόλεϊ στις ακαδημίες του συλλόγου. Ακόμα στην παιδική μου ντουλάπα η μαμά μου έχει κρατημένες όλες τις στολές που φόρεσα.
Οσοι γονείς έχουν παιδιά να στείλουν τα παιδιά τους στις ακαδημίες του συλλόγου. Είναι ότι καλύτερο για ένα νεαρό παιδί.
Εμείς δεν είμαστε οπαδοί για να παίρνουμε κύπελλα και πρωτιές, είμαστε οπαδοί για τα δύσκολα και για πολλά άλλα θέματα.
Ευχαριστώ τον κόσμο του Ηρακλή που χάρηκε για μένα. Μέσα από την καρδιά μου.
Είμαστε η καλύτερη ομάδας της Ελλάδας. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα για μένα. Εχουμε νοοτροπία και ποιότητα ως ομάδα.
Το μότο μου είναι ότι δεν υπάρχει Θεός. Υπάρχει μόνο Ημίθεος", κατέληξε στα όσα είπε μεταξύ άλλων.
Μάλιστα η εκπομπή της επεφύλασσε και μία έκπληξη, καθώς στον «αέρα» βγήκε η έφορος των ακαδημιών του Ηρακλή η κ. Βάσω Τσούγκαρη, όταν η Ελένη Αντωνιάδου έπαιζε βόλεϊ σε ηλικία επτά ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου